fredag 14 december 2007

Julstressen närmar sig







Så har vi kommit till sist helgen före jul! Härligt med helg, men tusan när jag täker efter vad det är som skall göras inför julen, så kan det bli lite stressande. Annars tillhör jag alla dom som gillar julen, i och för sig har inte alltid alla jular i livet varit så kul, en del skulle man villa glömma helt, men nu förtiden så har jag fått en helt ny distans till julen , jag bestämmer mig för att njuta, mysa och göra så där lagom mycket och framförallt bara det som jag tycker är kul , det gör faktiskt skillnad att tänka så. Och framförallt så får jag umgås med dom jag älskar allra mest, mina barn och min underbara man och livskamarat, det är det allra viktigaste allt annat är underordnat.

Inga kommentarer:

Bygg flerbostadshus i trä

Pressmeddelande den 2 mars 2020 Bygg flerbostadshus i trä Utvecklingen av stadsbebyggelse i trä ökar markant. Det som driver på den ut...