onsdag 21 december 2011

God Jul och Gott Nytt År !

Det är tre dagar före jul. Snart faktiskt bara två. Säkert har många liksom jag en hel del julstök kvar att ordna. I kväll blir det till att skriva inköpslista, ett julbord kräver det om man inte skall behöva åka och kompletteringshandla, och det vill man ogärna i julruchen. På Lördag är det julafton. Hoppas att det kommer lite snö i alla fall så att det blir så där fint och stämningsfullt.

Vi aktiva socialdemokrater har kämpat väl under det gånga året med både näbbar och klor för att åstadkomma en förändring. Vi vill mer inom många områden, inte minst inom förskola, skola och´omsorg om äldre.

Vill passa på att tacka alla härliga människor jag mött under det snart gångna året i min nya roll som kommunalråd i opposition här i Österåker. Ni har bidragit till att ge mig bra erfarenhet och ökat på kunskapen. Er är jag tack skyldig - Tack skall ni ha.

Vill önska er alla en fridefull jul och ett riktigt Gott Nytt År !

Ann-Christine Furustrand

Inga kommentarer:

Bygg flerbostadshus i trä

Pressmeddelande den 2 mars 2020 Bygg flerbostadshus i trä Utvecklingen av stadsbebyggelse i trä ökar markant. Det som driver på den ut...