fredag 31 augusti 2007

Att bete sig som ett svin har blivit fint i vissa kretsar!

Skulle bara en bråkdel av det som idag står i Aftonbladet vara sant är bara det för jävligt !
Ett gäng överklassungdomar hyllarsajten Facebook Hagamannen och framhåller att sex skall ske på mannens villkor. Att förnedra och utöva kraftfullt våld mot kvinnor är helt okej i dessa kretsar. En av dem hävdar att detta bara är ett skämt. Det visar dock en inställning som i mitt tycke är långt ifrån acceptabel . I artikeln sägs att dessa grabbar har framstående föräldrar, en inom näringslivet och en annan av dem skall vara en folkkär artist Min uppmaning tilldessa föräldrar oavsett deras offentliga roll är att ta era söner i örat, varför inte gå ut och tala om hur svinaktigt dessa unga omogna män betett sig. Men det är kanske att tro på för mycket av d sk "fina " överklassen. Jag ställer mig i kön bland dem som idag säger Fy fan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag står bakom dig och skriker efter "FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!"

Bygg flerbostadshus i trä

Pressmeddelande den 2 mars 2020 Bygg flerbostadshus i trä Utvecklingen av stadsbebyggelse i trä ökar markant. Det som driver på den ut...