onsdag 10 augusti 2011

Ljuvliga sommaren - åter till vardagen

Nu är den sk vardagen här igen. Går igen alla papper och försöker följa upp en del tankar och idéer. Givetvis tänker jag fortsätt att berätta om det politiska livet här i Österåker på min blogg. Nu är det bara att förbereda sig för d sk vardagen - för nu är den här! Jag längtar efter att åter träffa partikamrater, medborgare, personal, och andra politiska företrädare för att åter sätta fart igen.

Det har varit skönt att kunna vara lite mer ledig, varva ned, även om telefonen alltid är på, och en och annan arbetsinsats har det blivit emellanåt ändå. Det har stundtals varit svårt att riktigt kopppla av, men jag har försökt. Min mamma avled och begravdes i slutet av juni, så det har naturligtvis påverkat mig en hel del. Då känns det extra viktigt att försöka ladda batterierna för att kunna hålla igång när allt åter startar upp. Så är det sannolikt för alla, men jag känner att det mer än någonsin har varit så för mig denna sommar.

När sommaren passerat och vardagen kommer och det blir lite mörkare då är det inte så dumt att ha lite härlig sommarminnen att tänka tillbaka på.



En del sådana minnen har jag förevigat. Köpte en ny digital hybridkamera för några veckor sedan och den har jag användt flitigt. 








Var några dagar i den svenska fjällvärlden och givetvis fick den nyköpta kameran hänga med. Tänk vad vackert land vi bor i, vilken natur, här några försök att föreviga detta.


Inga kommentarer:

Bygg flerbostadshus i trä

Pressmeddelande den 2 mars 2020 Bygg flerbostadshus i trä Utvecklingen av stadsbebyggelse i trä ökar markant. Det som driver på den ut...